24 September 2008

My sayang

ABG's, saya sayang kamu lebih la. Makan bagaikan jin makan tadi. Pesta berbuka untuk kami semester ini. Bukan senang nak keluar sama-sama semua sekali. Saya rindu kamu girlfriend-girlfriend tercinta.

Reason saya cinta kamu semua :
- Korang tak hipokrit.
- Menerima saya seadanya.
- Selalu buat saya ketawa tak ingat dunia.
- Selalu kasi saya big hug bila saya down.
- Korang benci 'mak kepoh' sama seperti saya.

Sepanjang bebel-bebel, beberapa award hantu makan dah diberikan.
- Anis si daging lover.
- Hot si telur dadar lover.
- Minmin si sayur lover.
- Yatyat si chicken lover.
- Diana si kurma lover.
Semua ini kerja Yatyat. Dia ini memang otak merepek 24 hours. Buat pecah perut sahaja. Minmin pun dah jangkit sama. Tapi tetap sayang korang lebih.

Owh. Nari-nari cedera tadi. Salah itu motor! Parking sepah-sepah. Saya tak rasa bersalah langsung. Heh. Tak pasal-pasal kena menjawab dengan bonda esok kenapa lampu belakang nari-nari pecah. Hadoi.



From the left : Minmin, Yatyat, Anis, Hot, Me
p.s : I can't wait to see us in five years. Reunion babeh!

1 comments:

Hajime said...

aler...
buke x ajak...