24 September 2008

Entry Malam.

Padam memori, simpan sejarah.

Balik ke zaman itu, Adam dan Hawa bahagia hidup disyurga. Tapi godaan syaitan menyuruh mereka makan buah larangan itu menyebabkan Allah murka lalu menurunkan mereka ke dunia. Lagi sakit apabila mereka dipisahkan jauh, bersendirian. Selapas beratus-ratus tahun baru mereka ditemukan semula. Tangisan kerinduan kedengaran, doa kesyukuran dipanjatkan. Kerana dugaan itu cinta mereka semakin kuat. Cinta tak ditelan dek masa.
Motif?

Jika boleh ulang tayang hidup yang pendek ini. Ulang tayang bukan ubah.



L33, semangat raya melampau! Berapa korang spending untuk pelita++lampu warna-warni tu? Gila. Minggu ni korang bayar bil elektrik KTHO lebih ok. Blok korang dah macam funfair. Bila mahu ajak main bunga api serta mercun? (Hanya limited orang yang disindir) Orang yang berbelanja sakan kat U-mall tadi dan tak pegi kelas semata-mata untuk rambut raya. Sian Najib sorang tadi kat kelas.

ABG's, esok date kita jangan lupa.

Saya sakitkan hati awak lagi. Tapi, saya tetap sayang awak dan takkan biar awak seorang. Janji. Mereka kata, jika kita ikat jari kelengkeng kita guna reben merah, kita takkan terpisah sampai bila-bila. Lain kali kita cuba eh?





p.s : Ada apa dengan saya?

3 comments:

Hajime said...

eh?
esok kite ade date ek?

Little Cinderella said...

jeng jeng jeng..

lately tune entry2 bunyi semcm sket..
i'm picking up sthg here

~lalalala...

=))))

AnneAnne said...

hajime :
macam mane date kita hari ini?
best?
hahaha.
saya makan besar tadi.

epa :
hahaha.
epa, don't think too much la.
haiyo..
kita remains single same2 eh.
;p