11 April 2011

Bruno Mars

Semalam concert Bruno Mars. You know I am seriously desperate wanna go to the concert but the ticket is all sold out. Jadi semalam I stalk twitter orang tangok timeline orang yang pergi concert tu. And seriously I feel really bad. Macam nak nangis sebab regret apesal tak buat loan dengan parent dulu buat beli ticket as gaji masuk lambat.


Tadi try cari kat youtube siapa yang dah upload the concert video, and I jumpa satu! Thanks Hitz.fm sebab pegi record the just the way you are song. And of course sebab spamming my timeline with the concert. Diorang cakap actually tempat tu tak adalah full mana - lagilah I stress. I SHOULD BE THERE kot!


So here is the video taken from cute Jin Hitz.fm





He never fail to make me auwwwing. Bruno Mars darling. :-)


And then I macam nak gamble Asia mana lagi dia nak pergi sanggup je nak spend untuk pergi concert dia. As esok dia perform dekat Australia. And see most of his tickets are sold out! Sedihnyaaaaa!


Seriously, semalam I moody gila sebab tak pergi concert. And the negative vibes is still with me. Even I keep playing his album it is not the same. Haih. Haih. Hopefully dia akan datang Malaysia lagi. Pretty please. And time tu IDC memang kena beli ticket awal.


Ok, kena kerja. I gelabah sebab ada meeting esok. Gelabah gila. So akay bai! ♥

0 comments: