25 January 2010

Eh scandal!

Eh skandal, walau apa pun yang terjadi dalam hubungan gelap kita ini, berjanjilah, kau takkan pernah tayangkan gambar kita di mana-mana papan iklan negeri terkemuka. Malu aku nanti dengan kekasihku, keluargaku, dan bakal mertuaku. Oh, mungkin juga aku akan malu dengan rakan-rakan.

Biar rahsia cinta gelap kita tetap menjadi rahsia antara kita berdua. Kau kena padam message aku lepas penuh inbox kau dengan nick-name aku, kau kena delete history call handphone tiap kali lepas kita berbual berjam-jam lamanya, kau kena simpan gambar kita dalam hard-disc persendirian kau, kau hanya boleh jumpa aku bila lelaki aku keluar out-station, kau sepatutnya invisible dalam life aku, kau stranger untuk aku pada mata orang lain tapi kau tetap aku sayang dalam hati. Ah, dalam diam kau hanya penuhi masa senggang aku.



Eh, apa yang I dah merepek ni? Baca artikel ni [♥]. Sangat kelakar bila dia sanggup spend hanya untuk dedahkan cinta gelap dia. Lepas tu siap mengaku soul mate segala. Cinta gelap tetap jadi cinta gelap. Macam cinta I dengan Tyson Ritter. Ahah~



Btw, sangat aneh bila seorang rakan lama cakap pasal kawan lepas tu letak gambar I. Ish, malu betul, dah la kat entry lain ada gambar kekasih cantik dia. Aish, bagai langit dengan bumi. Oh, mungkin aku bukan kawan yang baik, tapi aku suka dengan bila kau cerita lah Alif. Sebab bila you tension you macam adik-adik yang mengadu kat akak-akak. HAHA. Ok, pegi check blog dia kalau nak tengok gambar I perasan cantik. [Blog Alif]




Ok, nak pegi lab. Bye!

1 comments:

Carl Samsudin said...

owh. sweet potato!