20 January 2010

Gambar

Mungkin sebab saya nampak macam 'oh kau ayunya kau pakai tudung waktu tu', jadi saya nak upload gambar kegemaran siap buat tukar-tukar destop laptop. Tiap kali pegi tengok destop rasa macam 'abah boleh tak presentkan saya seketul DSLR waktu birthday saya tahun lepas?' Sebab sure if cakap bakal birthday sumpah lama nak tunggu. HAHA.

Compared to them, memang saya paling kurang super cantik. Even diorang adik. Haha.



Kali ni memang muka orang tua. Lepas tu fake gila I senyum sebab malu orang sekeliling dah mula tengok. Haha.



Double date dengan Najah pula. Lain kali kita triple miple okey korang. Kejap-kejap. Baju yang macam sync tu memang tak plan ok.



I menyampah nak letak gambar ni sebab geli tengok kaki sendiri over excited nak ambil gambar. Haha. Eh Najah, kenapa lagi tinggi ni? ;-p



Credit to Hakim Kamal



Oh, bila dah jadi rasa cantik pula I ambil gambar ni. Heee. So abah, seketul DSLR!



Oh, bakal jadi profile photo dalam facebook. Geli betul bila terpaksa buat natural padahal tahu je orang nak snap gambar. HAHA



Ni lagi satu geli sebab perasan letak nama sendiri kat tengah ♥ tu. Ceh, kenapa tangan saya nampak hitam. Btw, thanks Mzyyh!



Ok, kitaorang tak plan lagi nak kawin.




p.s: I had fun even tak dapat makan benda yang sampai masuk mimpi tu. Maybe next time.

2 comments:

Anonymous said...

ouh jap2 tertarik dgn caption pic last tuh,kami x plan nk kawin lagi.ok2.ingt dah plan.

AnneAnne said...

hahaha. kan najah na kawin dulu. heee. lepas najah kawin br plan. heee. ;-p