07 April 2009

SUKA

Saya suka tengok dia jalan.
Saya suka tengok dia senyum.
Saya suka tengok dia ketawa.
Saya suka tengok dia segan.
Saya suka tengok dia bercerita.
Saya suka tengok dia makan dengan banyak.
Saya suka tengok dia manja.
Saya suka tengok dia sibuk buat kerja.
Saya suka tengok dia buat muka kejam.
Saya suka tengok dia bersukan.
Saya suka tengok dia gembira.
Saya suka tengok dia berfikir.
Saya suka tengok dia risau.
Saya suka tengok dia kepenatan.
Saya suka tengok dia kembung lepas minum banyak air.
Saya suka tengok dia drive.
Saya suka tengok dia menyanyi.
Saya suka tengok dia datang kat saya.
Saya suka tengok dia.
Saya suka tengok dia.
Oh.. kalau saya tak nampak dia.
Saya suka dengar dia cakap “Balik la cepat”
……..
……

Mungkin saya pun dah suka dia.
Sila define suka.


HALAAAA… FINAL DAH DEKAT!
Semester ni last sem syafiq and alif. Pas ni dah tade kawan macam dorang lagi.
Jangan lupa yana okayyy..
: (

0 comments: