18 October 2010

CONTEST MORTAR BOARD : The Beauty In Ugly

Ini first attempt i untuk masuk contest. Sebab baru konvo pun nak berlagak masuk contest pic convo. Heh heh. I terjumpa contest ini dari my friend Qila Azman, so macam nak cuba nasib juga hantar gambar masuk pertandingan.Wish me luck! ♥


Click banner kat bawah ini untuk tengok contest ini. Kalau berkenan silalah masuk rakan taulan. :)










So ini adalah gambar beruntung pilihan hati. Even ini pun secara candid bila tiba-tiba dengar orang jerit kuat-kuat, "Diana!!", bila toleh nampak camera so ajak kawan yang kenal dari minggu orentasi tengok camera sambil buat muka gembira. Yes, kami graduan UTM yang periang, penggembira serta meriah.


So, so, so kena tag orang. Makin ramai di tag posibility menang makin besau orang cakap. Tapi kawan saya yang blogging boleh kira pakai jari. So rakan-rakan baru grad, lets masuk contest ini. Sure korang pun ada gambar kegemaran time konvo and sure lagi grand dari i punya you. 





 Aryanti Rashid ; Maria Elena ; Epa ; Eim ; Mastura ; Najib ; Nany ; Wanie 




Disamping itu juga, ingin diucapkan kepada rakan-rakan kelas dan fakulti dan seuniversiti yang mengenali saya, serious dohh, belajar 5 juta kali ganda lagi best dari kerja. Pegi mam la dengan gaji dapat every month, tapi tuhan je tahu stress dalam jiwa tambah rindu kat korang lagi. Kalau boleh turn back time, memang i takkan complain assignment beriban, final dah dekat. Sekurang-kurangnya ada kawan yang akan back up. Bila kerja tak ada kawan macam korang. Gila rindu.



Hoish. I lupa ini entry masuk pertandingan. (-.-")

5 comments:

Anonymous said...

wah! stylo! hahaha.... goodluck..

Unknown said...

thanks sbb join contest ni...tunggu keputusannya nnt k..good luck...

p/s : amboi..sempat lg meluahkan perasaan tu..huhu...donwori..xeffect markah..haha

AnneAnne said...

thanks thanks thanks! :D

yana lyana said...

GOOD LUCK!

Anonymous said...

Diana dear,I take the photo to put in my blog k cause i love it.hehe.Boleh eh? Btw miss you n yat soo much!
-adibyasmin-