11 January 2011

Paperdoll alaf baru.

Selamat siang dan selamat bercuti warga Johor! Atau mungkin patut panggil korang Johorlovers?


Tapi kita dekat office. Tunggu satu benda nak buat then goodbye I nak balik berkabung hari hol-lah katakan. Tadi macam terperasan riben putih banyak-banyak dekat meja receptionist, nanti nak kidnap satu buat ikat rambut esok.


So hari ini kita nak share satu hobi kita dengan awak semua. Pffft, since when I suka mention diri sendiri kita? Ni mesti kes tuari I kemaruk sangat cakap kita-kita. So people, I suka pakai baju cantik-cantik, perempuan surely suka baju yang mantap tapi duit adalah penghalang. Ceh ceh. Jadi to those yang suka or teringin nak merasa ada baju hot, marilah bermain dengan saya!


Sila melawat; LOOKLET


Boleh log in dengan menggunakan Facebook korang so tak payah bazir-bazir nak sign up segala. If korang dah bukak FB boleh terus logged in dekat Looklet. Senang gila. Btw, Looklet ini macam version lain of lookbook. Kalau lookbook kita pakai then ambil gambar then upload. Kat sini, kita pakaikan patung-patung dalam Looklet variation pakaian yang ada. So even dalam wardrobe kita tak ada baju pun kita boleh jadi fashionista dekat Looklet. Tapi percayalah, lepas awak addicted dekat benda ini sure korang harap ada baju macam dalam Looklet. Hihi.


Previously I dah buat benda ini, tapi sebab dah lupa pasword, I buat baru. Ehem, guna yang FB punya la senang. So baru beberapa Look je yang I dah buat. Ehem. Suka betul.



So korang boleh pilih baju, background, cara edit gambar macam mana, model. Sangat banyak! Macam main paperdoll kecik-kecik. So girls, marilah bermain ini binatang! Sure korang akan bahagia dengan benda ini sebab impian nak try mix and match baju dapat direalisasikan. 


And jangan lupa ehem follow I, nanti I follow u balik kita boleh jadi friends dalam Looklet. 


4 comments:

Rapunzel Cikilolo said...

terpengaruh. sekian :))

Rebelle said...

yana!! (:
i nak tengok booklet you! your style! hehe

AnneAnne said...

sila main, harap maklum gadis perlu main. ;p

ade je sayang, silalah main then nanti i melawat urs pulak. :D

FazMelati said...

woohoo! nampak best jea! kemungkinan sangat besar malam ni i terpengaruh, heheee =))