19 March 2009

Oh hello?!

Haha. Someone did say that I am complicated. REALLY? Maybe i make my story so damn complicated while at the actual life i don’t really affected by those crappy things that i wrote here. I might be thinking bout it for few minutes but most of the time i’m enjoying my life kot. Appreciate this short time called life. Or i might be laying on my bed sleeping all day than wasted my time and my expression of emotion thinking of it. Life must go on like Rihanna sing it, so live your life lalalalalala...

The Compaq factory did called me and telling me the cost for my toptop is rm900++. Its killing me when i thinking bout the money i had spent for myself this month. My car last week cost my parent rm400++. After this i’m waiting for my digicam to broke down or maybe my handphone-baling-anjing-pun-tak-mati rosak. Ohh.. i don’t want it to happen!

Changing my language process//Proses penukaran bahasa

Mari belajar berdiri mengunakan satu kaki. Maksud, belajar berdikari.
Aku pernah guna ayat ini,

Kau bawa sebelah hatiku
Separuh jiwaku
Yang mampu
Sempurnakan aku.


Aku tarik balik ayat konon-konon sweet tu. Mungkin soul aku tinggal separuh. Sedangkan pokok pandai nak bercabang besar lalu jadi rendang. Jadi sel hati aku pandai la kot nak membiak kelak. Lagipun, aku memang sempurna. Cukup sifat. Cuma kurang hot sebab macam skeleton. Tapi tetap sempurna luar dalam, masih waras. Oh.. jangan risau, supergirl takkan cepat jatuh bergolek. Separuh hilang macam scintilla of atom la! Dan harap maklum, aku tak pernah nak berdendam. Mungkin cuma under-estimate dalam hati je kot atau mungkin terkasar ayat bila terlampau beremosi. Tapi overall aku dah malas nak layan.

Apakah? Rintihan hati? Bukan ok! Mungkin aku rasa janggal bila tiba-tiba terasa terlampau baik dengan orang yang tak patut aku baik pun. Baik or pretend untuk baik? Diana si poker face.
Aku kagum dengan satu makhluk ni. Makhluk sebab kalau manusia at least dia masih ada rasa kesian. Dia sangat hati kering. Sangat yang amat. Aku terkejut dan berasa simpati. Mungkin ego tu dah jadi kawan baik ataupun soulmate setia. Kepada anda sila ambil award ego itu daripada gadis yang jadi biskut chipsmore untuk anda eh. (Opss.. gadis itu bukan Diana, kalau aku sure kena lempang atau aku pegi calarkan kereta dia a.k.a kereta idaman aku tu. Haha)

Lepas ni sila paksa aku jalan guna satu kaki.

0 comments: