24 March 2009

Status.

Diana Naubi is numb.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Just now I did call HP Company to ask about my laptop. I felt that the conversation is damn weird.

“Hello HP Johor Bahru”
“Emm.. saya nak Tanya pasal laptop saya”
“Nama?”
“Diana.”
“Oh, maksud saya no resit.”
Dalam hati, “wth?” and gelabahly cari any number yang macam related to the receipt number.
“0179 kot”
“Eh, mana ada, number tu start dari SR.” <- dengan nada yang ‘marah’
“Alaa.. bagitahu la awal, tak payah nak marah. Japjap”
“SR 23850”
“Ada warranty tak?”
“Warranty dah habis.”
“HAH!" And he behaving like that for a long time. "So kiteorang dah dah kasi quotation?”
“Apesal nak terkejut? Tuari dah kasi quotation and I dah reply kot cakap still nak betulkan.”
Dia seperti gelabahnya checking the papers. And I am wondering whats happening to my precious laptop.
“Cik Diana, tinggalkan nombor awak, saya call balik lepas ni confirmkan.”
“Oh ok.”

After end the phone call I can’t stop thinking. Apehal orang nehh nak cakap dengan kasar. No wonder la usually girls yang jadi operator. And it is a big tense when he acting likes he had no idea about my laptop. Seriously rasa nak sepak dia! ;p



I miss my toptop. So damn much. :(

0 comments: