05 March 2011

Inspiration


Yes, we can't satisfy everyone.


Kurus dipanggil skeleton, cicak, keding ect ect.
Kalau gemuk kena badak, gajah, debab ect ect.



Bersyukur, bersyukur. At least kau sihat, at least kau sempurna.
Semua orang tak perfect. 

4 comments:

echasuzrin said...

btol... i slalu giler kene kutuk.... But, xsume org perfect kan... setiap manusia kan ade kelebihan dan kelemahan masing2... kdg2 pelik ngn org yg kutuk fizikal org len ni, die tu bagus sgt ke?! hehehe

Rapunzel Cikilolo said...

setuju... chubby pun chomel :)

Diana Naubi said...

yeah, and fizikal tak kekal mana. tua nanti berkedut juga. buat apa cantik muka perangai duk kutuk orang kan. so kite yg salu kena kutuk ni diam je bersyukur.

yezzza mas, kena confident dengan diri baru keluar spark cantik tu kot. :D

Yaya said...

Takpe, masuk tinga kanan.. kuar tinga kiri k!