17 November 2009

Tidur banyak!

Ok, jujur aku tengah emo sekarang.
Alah, obvious.
Btw, tak payah baca if busy.
Haha.

Tuari, aku ada janji dengan sorang kawan ni nak keluar.
Tapi end up dia tidur sepanjang hari.
Jadi aku pun tidur sampai pening.
Aish, takkan aku tak boleh nak marah kot.
Janji nak keluar tapi dia tidur sampai pukul 5 petang.
Ape kes?
Kau ingat aku bisu?
Takde hati?
Ok, ok, bukan kau.
Bukan.
Kawan-kawan aku semua baik.
Ok jadi kononnya esoknya dia nak ganti salah semalam.
Ajak keluar lagi.
Nasib baik aku suka kau, kalau tak sure aku reject kau terus.
So aku bangun awal sikit.
Mandi-mandi, pilih baju baik punya.
Sembur perfume mak, keluar.
Sampai-sampai, aku call, dia tidur lagi.
Oh aku lupa nak bilang,
aku tak suka tunggu orang.
End call, message sudah.
Maki.maki.maki.
Bukan first time kot, dah selalu.
Bosan.
Aku lepak tidur balik.
Oh, cuti aku dipenuhi tidur dohh.
Rasa hina diri sebab tak berguna.
Oh, tapi tak sehina orang yang susahkan orang lain kot.
Oh, ni tak cukup panas lagi.
Orang tu, siap off phone.
Merajuk mungkin.
Terbalik, bukan aku ke yang patut mengamuk?
Geli, orang yang suka lari dari masalah.
Balik main game fesbuk lagi bagus.
Balik rumah, hujan lebat.
Fine, aku takde mood lagi.
So, tidur lagi.
Bangun, mak bawak balik mee rebus.
Dapat message.
Orang fuck aku doh dalam message.
Fine.
Penah aku bilang aku ni pemaaf dan easy going?
Aku dah reda kot.
Malas nak cari pasal, aku diam.
Kejap lagi aku yang try nak baik-baik.
Cukup bodoh, cukup loser.
Tapi aku tahu aku baik.
Bahahahahaha.
Senyap.
Malam tu, aku call lagi.
Aku dengar bunyi bising.
Aku cakap orang boo-layan.
Last-last aku sedar aku sakit hati sendiri.
End call. Off to sleep.
Esoknya, aku sedar-sedar.
Aku dah jadi salah satu haters kau.
Harap maklum.
Oh, jadi ayat suka kat atas tu dah jadi past tense ok.


Good Night
Kan dah bilang, tak payah baca.
Fisyen a.k.a rekaan semata-mata je.
Goodbye!

0 comments: