17 October 2008

selamat petang

As your wish. I dah delete entry yang super-duper-gossip itu. Haha. I am not that bad la kan.


2 more assignments to go. 3 test for next week. But the test is not that sial like RC Design. Heh, so hopefully tiada stress. Two more week to go then berjuang for the finals. Gambate-gambate-gambate. Haih, my parent dah tak kasi pulang ke rumah next week. Uwaa.. home sick la~ ;p

Ohow, i'm looking for a wedges. Walaupun i am tall enuf to belagak with my friends but i need one la kot. In-case nak pegi kenduri kahwin ley pakai cecantik la kan. Hahaha. Siapa mahu kahwin jangan lupa jemput saya ok. Haha. Kak Yana & Abg Nash, cepat kawin!! :)
Btw,btw, kata mahu turun JB tengok KAMI. When? Heh, i don't have any date for now, so bring someone hot for me. Hahaha. Make sure he is single and available ok. Yes, i am crazy. ;p

Enuf with this world. Mahu sambung swimming dengan papers. Alehai.. at 3p.m ade discussion.

0 comments: