18 October 2008

Saya dan 7

Ditag lagi. But this time dilla buli saya. Hiks. Thanks dear! Memangdangkan i am free aite now, konon-konon nak hilangkan stress nih. I will do this tag before jadi lebih busy afta this.

7 fakta mengenai saya
- Periang.
- Saya seorang peminat Arsenal.
- Saya sangat-sangat bergantung kepada keluarga saya.
- Manja. Mereka kata begitu. Mungkin saya sedikit manja bila saya dah mula mempercayai orang itu.
- Musik adalah saya. Lagu-lagu membuat saya rasa puas.
- Saya sangat suka mengambil gambar sendiri. Heh, kira nak perasan sendiri comel la kan.
- Peramah.


7 Perkara Menakutkan Saya
- Ajal. Saya takut akan ajal saya sendiri ataupun ajal orang yang saya sayang.
- Bila ditikam dari belakang dengan orang yang saya percaya.
- Bila terpaksa menerima kenyataan kegagalan sendiri.
- Cacing or something yang macam cacing. Dizzy weh if nampak banyak sangat menatang tu.
- Tuhan. Siapa pun tak takut.
- Bila dia betul-betul lupakan saya.
- Kehilangan diri sendiri.


7 Lagu Kegemaran Saya Buat Masa Ini
- T-shirt - Shontelle (Dedicate lagu ini untuk dia.)
- Lovebug - Jonas Brother
- This is Me - Demi Lovato
- Gotta Find You - Joe Jonas
- Womanizer - Britney Spears
- Hot & Cold - Katy Perry
- Bizarre Love Triangle - Frente (Oldiest gile lagu ni!)


7 Perkataan Yang Selalu Disebut
- Aduyaii (Tiap kali saying that word my roomate akan ketawa)
- I benci la u.
- Lantak ah.
- If i can kill him!
- I love you (Saying that to my Nas-T poster each time in the stress mode)
- Alahai ciannye u.
- Jap-jap, pikir.


7 Perkara Yang Paling Bernilai Bagi Saya
- Keluarga
- GFs
- Clasmeto
- Nari-nari
- Toptop
- Phonee
- My everyday journal

7 Pertama Kali Dalam Hidup Saya
- Pertama kali accident time nak balik JJ. Time tu jam gile kereta depan emergency break, that time i sempat break but my kereta blakang langgar bontot nari-nari. That time sorang, so dengan coolnya stop kat gas station yang terdekat.
- First time hidup tanpa keluarga time Matrix. Sangat gila stress time tu. So i amik universiti yang paling dekat ngan rumah. So here i am, UTM!
- Pakai cermin mata, time darjah 6. Haha. Bebudak lagi dah pakai cermin mata kan. Inilah dia budak yang kuat tengok TV dah tu macam nak masuk je dalam TV tu. Hahaha.
- Pakai lens form 4 till now. Tu pun pakai after got dump and bertekad nak jadi konon-konon cantik. Hahahaha. Yeah, lens is sangat important la kan for me now.
- Putus cinta when i am in form 4. Alahai. That guy dumped me sebab another gal. Tapi tu zaman kanak-kanak so kiteorang til sekarang pun baik je sedangkan i am planning to slap him dulu. Haha.
- Kerja. Time tu habis SPM, jadi waitress kat kedai cake. Tapi tak lame pun sebab gila penat kerja dengan cina. Time tu saya pandai buat espresso, latte ect. Sebab baik ngan budak bartender yang hensem itu. Hiks.
- Having cat fight when i was in form 3. Alemak, banyak gila drama back then. But saya bukan watak utama. Cuma watak sampingan sahaja. Hahahaha. I miss my schoolmate. Diha-Dora-Huda-Sarah. You guys memang drama saya la. ;p


7 Orang Yang Bertuah Untuk Jawab Soalan Di Atas.
- Haih, buat aje la if you want too. Tawu korang sibuk dengan exam. So if takde keje baru buat tag ini ok~

1 comments:

affanazami said...

try listen to this, Lala Land- Demi Lovato. Thats a one HOT track.