12 March 2010

Layout baru lagi?

Yohh babeh!

Akhirnya tukar lagi si layout kesayangan. Hobi betul pergi edit layout tapi malas nak edit gambar untuk jadi header sebab since photoshop dah tak ada jadi semakin-semakin-semakin malas nak pergi edit gambar. Eh, ada ke software edit gambar yang better dari photoshop? Jadi dah tukar layout dan menggunakan turorial rakan belog maca mana nak buat tag board kat tepi, seronok betul. :)

Esok kena attend kenduri dengan parent dekat Batu Pahat, dan tak dapat join rakan kelas pergi laut berenang. Sedih betul, hati lara. Tapi parent dah pujuk hati lara dengan kasi kebenaran pergi rumah Mayland berenang dengan rakan hari Ahad. Macam gembira. Nak berenang, tapi tak beli goggle spare untuk kegunaan semua yang mandi guna lens. Kena beli nanti. Tak sabar nak berenang!

Dan demi menggembirakan lagi hati lara sebab hari Ahad pun kekasih ada tournament Dota, kena pergi berenang sambil bawa laptop supaya tak ingat diri ada boyfriend. Sambil dalam hati berdoa time berenang waktu pagi ada mat salleh pun berenang sama dan dia ajak berkenalan, mat salleh itu kacak macam JT. Lepas itu kena lalu gym moga-moga jumpa orang berbody hot sedang bersenam.

Ah berangan sungguh!






By-the-way, I dah buat new email address which is more mature orang kata sebab ada nama sendiri. And nak tambahkan lagi keunikan si email, I tak guna yahoo[dot]com, tapi ambil yang baru dan fresh ymail[dot]com. So here, jemputan kad kahwin sila kasi sini, alamat surat menyurat tanpa spam dan tanpa application yang suka penuhkan inbox.

diananaubi@ymail.com

0 comments: