07 March 2010

Oh, pengalaman.

Sepatutnya kena update semalam baru ada feel lebih, tapi sebab terlalu gelabah dan terlalu sibuk tak ada time nak update. Semalam, satu kejadian memeranjatkan telah berlaku kepada saya dan dia. Kejadian memeranjatkan dan mengujakan. (-.-")

I bangun dalam keadaan gelabah sebab fikir banyak benda kena buat hari itu. Jadi bangun terus capai basket mandi siap-siap. Tak lupa nak kasi virtual fish makan dan masak untuk cafe world juga sementara menunggu boyfriend laju saya siap. Lepas itu kami keluar, dari plan nak keluar around 11, lepas tu keluar around 1.30. Haih.

So, dalam perjalanan nak pergi ambil baju yang I alter, macam biasa, kitaorang prefer untuk cakap-cakap dalam kereta sementara dia drive. Kelajuan time tu memang tak laju and jarak dengan kereta depan sangatlah jauh. Kira kalau korang letak kereta nari-nari kat tengah tu masih boleh sumbat lagi tiga setengah kereta.

Tapi mungkin nasib tidak menyebelahi kami. Kereta depan berhenti bertiba, dan Hakim pun brek bertiba, tapi tak sempat and kereta dah sliding, time tu I boleh dengar bunyi sreeeeeet macam dalam cerita-cerita tu. And I perasan Hakim ada try untuk tukar lane sebelah but dia taku terlanggar kereta lane sebelah pula, so dia terus tawakal langgar kereta depan. And I yang kat sebelah ini terpaku senyap tak buat apa-apa. Even jerit kuat-kuat "HAKIM!!!" macam dalam drama pun tak sempat. Berdentum terus!

Ok, waktu itu memang kami gelabah cacing. Hakim keluar jumpa abang kereta depan. And I pun ikut keluar untuk jadi saksi percakapan kononnya. Nasib baik abang itu bukan jenis yang leceh nak make sure everything cover up. So macam kejap ke kat jalan tu and terus kami u-turn balik rumah I. Hakim memang trauma time tu, tapi I memang tak confident bawa kereta stick. So I beraksi cool untuk figure everything, tapi biasalah kes accident macam ini, it is all about the money. Bukan buah fikiran.


So, itulah pengalaman I accident yang paling terngeri buat masa ini. Ok, I tak nak la ada accident lagi ngeri. I tetap cakap Hakim tak salah dalam pemanduan dia, cuma mungkin nasib tidak menyebelahi kami. (-.-")


Tapi malam kami tetap beraktiviti bersama kereta nari-nari. Hello nari-nari untuk sebulan yang terakhir, anda terpilih untuk jadi kereta rasmi kami dating!


Ok, bye! Tunggu entry seterusnya pasal Prre-Graduation Night pula okay. Nah tengok gambar sneak peak kami!


0 comments: